Welkom op mijn site!

Hey,
Gaaf dat je mijn blog komt bezoeken! Ik hoop dat er genoeg te lezen is, maar ja, soms heb je gewoon niks te schrijven.

Wil je zelf een blog beginnen? Kijk bij de linkjes, daar vind je er eentje van Blogspot. Het is heel makkelijk, alles wijst zich vanzelf!

woensdag 30 maart 2011

Bedenken

Heey beste lezers,

Iemand van overblijf heeft me gevraagd om leuke dingen te bedenken wara mensen van mijn leeftijd (kiunderen uit groep 7 en 8) voor overblijf. Het moet lang meegaan en niet al té duur zijn.
Nou komt het probleem: ik kan NIKS verzinnen! HELP ME!!!!

Hoe? Nou, zet bij reacties wat jij zou willen hebben voor tijdens overblijf. Denk zo: stel: jij zit thuis en je hebt net je brood op. Wat doe je dan?

Sorry dat het bericht zo kort is, maar ik zit op de NSO (Na Schoolse Opvang) te schrijven en ik moet stoppen!!!

Doeidoei en alvast bedankt,

araY

Geen opmerkingen:

Een reactie posten